Internetowa Obsługa Kontrahenta
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż z dniem 01-07-2023 roku uruchomiony został serwis Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK), umożliwiający bieżący dostęp do informacji o lokalu.
Warunkiem utworzenia i udostępnienia kontrahentowi konta w IOK jest:
-
posiadanie tytułu prawnego do lokalu
-
adresu internetowego mail,
-
wypełnienie formularza rejestracyjnego
-
wydrukowanie otrzymanego na adres e-mail wniosku podpisanie go oraz złożenie go w sekretariacie WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu (z okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość).
-
zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu
-
posiadanie adresu e-mail
Użytkownik może korzystać z następujących funkcji IOK:
Wspólnoty Mieszkaniowe
-
finanse – samodzielne przeanalizowanie zapisów udostępnionej kartoteki finansowej, nadpłata, niedopłata kont Koszty Eksploatacji, Funduszu Remontowego,
-
liczniki – stan aktualnych odczytów wodomierzy, zgłaszanie odczytów wodomierzy,
-
ogłoszenia – aktualne komunikaty dla kontrahentów,
-
awarie – zgłaszanie awarii w lokalach i WM,
-
korespondencja – przeglądanie korespondencji emitowanej do Państwa przez WTBS,
-
Wspólnota Mieszkaniowa – rejestracja podjętych uchwał, głosowanie nad uchwałami Wspólnot Mieszkaniowych
Mieszkania Czynszowe
-
finanse – nadpłata, niedopłata kartoteki finansowej,
-
liczniki – stan aktualnych odczytów wodomierzy, zgłaszanie odczytów wodomierzy,
-
awarie – zgłaszanie awarii w lokalach i WM,
-
korespondencja – przeglądanie korespondencji emitowanej do Państwa przez WTBS,
O kolejnych funkcjonalnościach uruchamianych w ramach IOK (np. zgłaszanie awarii) użytkownicy aplikacji będą informowani na stronie internetowej.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do korzystania z serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK).
Procedura aktywacji konta dostępu do Internetowej Obsługi Kontrahenta WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Kontrahent WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu wypełnia formularz o aktywację konta IOK.
- W chwili wysłania formularza na adres e-mail Kontrahenta podany w formularzu zostaje przesłany wniosek o aktywację konta IOK w formie pliku pdf.
- Wypełniony wniosek należy wydrukować podpisać oraz złożyć osobiście w sekretariacie WTBS sp. z o.o. w Wałbrzychu za okazaniem dowodu osobistego.
- Jeżeli spełnione są wszystkie wymagania dotyczące aktywacji konta, Kontrahent otrzymuje w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku w WTBS na adres e-mail (wpisany w formularzu rejestracyjnym) informację o aktywacji konta z hasłem dostępu i identyfikatorem.
- Po zalogowaniu się do serwisu IOK Kontrahent zobowiązany jest do akceptacji regulaminu IOK oraz zmiany hasła pierwotnego, nadanego przez WTBS, na własne. Hasło musi mieć długość 8 – 15 znaków, zawierać małe i duże litery oraz cyfry.
- Otrzymany dokument e-mail z identyfikatorem i hasłem pierwotnym należy zachować. Będzie on wykorzystany w przypadku zgubienia/zapomnienia hasła użytkownika bądź
w przypadku blokady konta Internetowej Obsługi Kontrahenta.
Przejdź do formularza aktywacji konta IOK
Jeśli nie posiadają Państwo możliwości wydruku wniosku o aktywację konta IOK prosimy o zapisanie pliku na dysku komputera oraz przesłanie go na adres e-mail
Kontakt w sprawie IOK – mail.